ניסיון לכפות שביתה: הפרות סדר נרחבות במזרח י-ם

בנצי לייזרוביץ No Comments on ניסיון לכפות שביתה: הפרות סדר נרחבות במזרח י-ם

הפרות סדר וחסימות צירי תנועה באמצעות צמיגים, בזנטים פחי זבל וחפצים נוספים בתוך וביציאה ממספר שכונות במזרח ירושלים. כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו עם צוותי הרשות המקומית לפתיחת החסימות ולטיפול והדיפת מפרי הסדר

צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפנות בוקר החלו הפרות סדר וחסימות צירי תנועה באמצעות צמיגים, בזנטים פחי זבל וחפצים נוספים בתוך וביציאה ממספר שכונות במזרח ירושלים, בהם: מ.פ שועאפט, עיסאוויה, ג׳בל מוכבר וסילואן. החסימות בוצעו ע״י מפרי סדר המנסים לשבש את שגרת החיים באותם שכונות, זאת כדי למנוע ולהפריע לציבור לצאת לעבודה ולשגרת יומו ולכפות עליהם שביתה.

בהנחיית מפקד מחוז ירושלים, כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו עם צוותי הרשות המקומית לפתיחת החסימות ולטיפול והדיפת מפרי הסדר.

video
play-sharp-fill

בתוך כך, טופלה ע״י המשטרה הבוקר באחת השכונות במזרח העיר קטטה בין אותם מפרי סדר לבין תושבים שרצו לצאת לעבודה ולנוע באותם צירים שנפתחו לתנועה ע״י כוחות המשטרה וצוותי העירייה.

צילום: יונתן סינדל\פלאש 90

מהמשטרה נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול לקיום מרקם חיים תקין במזרח ירושלים לצד שמירת הביטחון והסדר ואכיפת החוק עם יתר הרשויות. לא נאפשר לפורעי חוק ומפרי סדר לפגוע בשלום הציבור ובשגרת חייו ולייצר ענישה קולקטיבית לעשרות אלפי אנשים בגלל מחאתו האלימה. כל ניסיון לפגוע באזרחים או בשוטרים יטופל בהתאם ובכל הכלים שברשותנו. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו".

 

צילום: דוברות המשטרה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתגובה לחסימת השכונות במזרח ירושלים: "הנחיתי את המשטרה להמשיך במבצע "ריכוז מאמץ" במזרח ירושלים. המשטרה פועלת משעות הבוקר המוקדמות להסיר את החסימות – והערכתי הרבה לשוטרים וללוחמים".

"מדינת ישראל לא תתקפל בפני קומץ טרוריסטים. העבריינים שחוסמים את השכונות, הם מסיתים, פועלים בניגוד לחוק ורוצים אנרכיה במזרח ואסור לנו לנו לאפשר להם את זה יש כמובן להפריד בין הקולקטיב לבין אותם עבריינים, אך משטרת ישראל צריכה לגלות יד קשה ואפס סובלנות מול אותם פורעי חוק והמבצע ימשך" הוסיף.



0 תגובות